zondag 21 februari 2010

scrapkaartje

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart!!! we moeten ook weer eens wat afspreken om samen wat te maken als je zin hebt, ik mail je nog wel even.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, eerst bedanken voor je leuke comments en het volgen van mijn blog.
    Ik zie dat jij ook hele leuke kaartjes maakt.
    Blijf posten op je blog, is in het begin moeilijk maar hoe vaker je het doe, hoe makkelijker het word.
    Groetjes Riet(harikini)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi baukje

    bedankt voor je leuke compliment op mijn blog en dat volger bent geworden,
    je kaartje ziet er schitterend uit,
    de tassen koop je bij AH
    mag ik jou ook wat vragen?
    hoe stel ik "beantwoorden" in bij het reactieformlier?
    want dan kan ik de vraag direct beantwoorden
    ik zie dat jij dat ook hebt
    ik hoop wat van je te horen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen